Ha tetszik a és úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelné, akkor küldje el email-ben!
Az email elküldéséhez töltse ki az alábbi mezőket!
Általános Szerződési feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az ECD Solutions Kft. Webáruházában forgalomba hozott termékek megrendelőinek (Továbbiakban: Vásárló, természetes személy-vásárló esetében: Fogyasztó) ECD Solutions Kft-vel szemben érvényesíthető jogait, ECD Solutions Kft. kötelezettségeit és felelősségét. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a távollevők között kötött szerződések esetén jogszabályban előírt tájékoztatást és a teljesítés szabályait, a szerződés megkötésére, az elállási és felmondási jogra vonatkozó szabályokat.
Az ECD Solutions Kft. az Általános Szerződési Feltételek weboldalán való megjelenítésével internetes hozzáférés útján a Vásárló/Fogyasztó számára elérhetővé teszi, hogy a szerződés megkötése előtt a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapják.
Vásárló/Fogyasztó a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Általános Szerződési Feltételeket. ECD Solutions Kft. fenntartja a jogot magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlónak/Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.
A szerződés létrejötte
Vásárló/Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Webáruházban végrehajtott megrendelést követően az ECD Solutions Kft. munkatársa általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az ECD Solutions Kft. között távollevők között kötött adás-vételi szerződés jön létre. A Vásárló/Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Webáruházban történt vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után.
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:
1. Bevezetés
A www.sonicareshop.hu internetes címen elérhető Webáruházat az ECD Solutions Kft. (továbbiakban: Vállalkozás) üzemelteti és tartja fenn.
Vállalkozás adatai:
A www.sonicareshop.hu Webáruház azzal a céllal jött létre, hogy a Vállalkozás által lebonyolított promóció keretein belül, a promócióban résztvevő termékek a Vásárló/Fogyasztó által megvásárolhatóak legyenek. A promócióban résztvevő termékek Webáruházban megtalálható termékleírását a Philips Magyarország Kft. biztosítja Vállalkozás számára. Azok tartalmáért Vállalkozás felelősséget nem vállal. A Webáruházon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe, csak Magyarország határain belül található cím lehet.
A jelen ÁSZF hatálya csak a Webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a Webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki.
A Webáruház használata során létrejövő szerződések nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak.
2. Az ECD Solutions Kft. Webáruházában (www.sonicareshop.hu) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
A www.sonicareshop.hu weboldalon megtalálható termékek Webáruházon keresztül történő megvásárlásához előzetes regisztrációra nincs szükség.
Megrendelés menete:
A promócióban résztvevő termékek közül válassza ki azt, amelyiket meg szeretné vásárolni.
Kattintson a „Kuponok feltöltése” menüpontra, majd írja be a kapott kódot.
A kupon a terméknél megjelölt kedvezményre jogosít.
Lehetőség van a termékek eredeti áron történő megvásárlására is! Ez irányú igényét kérjük, jelezze a sonicare@ecdsolutions.hu e-mail címen vagy a +36 (20) 235-3551 telefonszámon.
A kiválasztott terméket a kuponkód feltöltése után „Kosárba beteszem” gomb segítségével vásárlói kosarába teheti.
Amennyiben további termékeket szeretne vásárolni kedvezményesen, kattintson a „További termékek vásárlása” menüpontra. Kiválasztás menete ugyanaz, mint az első termék esetében. Amennyiben nem kíván további termékeket vásárolni, válassza a „Fizetés” lehetőséget.
A termékek kiválasztása után válassza ki a preferált fizetési módot (Bankkártya, Utánvét vagy Előreutalás), majd kattintson a „Tovább” gombra.
A rendelés feldolgozása és a termék vagy termékek kiszállítása/számlázása céljából kérjük, adja meg, a szállításhoz/számlázáshoz szükséges adatait, majd kattintson a „Tovább” gombra.
A kosár tartalmának, szállítási/számlázási adatainak végleges ellenőrzését követően el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket, majd Bankkártyás fizetési módnál „Fizetés”, Utánvétes és Előre utalásos fizetési mód esetében a „Vásárlás elküldése” gombra kell kattintani.
Bankkártyás fizetés esetén a böngésző átirányítja az OTP weboldalára, az ott leírtak szerint tudja a fizetést lebonyolítani. Sikeres fizetés esetén visszairányítjuk a promóciós weboldalra, rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról email-ben tájékoztatjuk.
Utánvétes fizetési mód választása esetén visszaigazoló email-t küldünk a megadott email címre, amelyben található aktiváló linkre kattintva élesítheti rendelését. Ezt követően rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról egy újabb email-ben tájékoztatjuk. Amennyiben utánvét a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a szállítási költséget egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie!
Előre utalásos fizetési mód választása esetén visszaigazoló email-t küldünk a megadott email címre, amelyben található aktiváló linkre kattintva élesítheti rendelését. Ezt követően rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról egy újabb email-ben tájékoztatjuk. Amennyiben előre utalás a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a szállítási költséget egy összegben kell banki átutalással megfizetnie! A számlát, mely az átutaláshoz szükséges adatokat tartalmazza, a rendelés leadását és összekészítését követően megküldjük a rendelésben megadott email címre.
Amennyiben rendelkezik Prémium egészségpénztári tagsággal, úgy lehetősége van elektromos fogkefe egészségpénztárra történő elszámolására. Az esetben, ha élni kíván ezzel, kérjük számlázási névnek a Prémium egészségpénztárban regisztrált nevet adja meg, majd folytatólagosan írja be egészségpénztári tagszámát. (pl. számlázási név: „Példa Péter, EP tagszám: 1234567”) Az elektromos fogkefe jelenleg csak Prémium egészségpénztári kártyára számolható el!
3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. kézbesíti az Ön által megadott szállítási címre 5-10 munkanapon belül.
A megrendelések a beérkezés sorrendjében kerülnek feldolgozásra.
A termékek és a kiszállítással kapcsolatos információk (Címzett neve, címe, telefonszáma, email címe) átadásra kerülnek a GLS felé a rendelés feldolgozását követően, amelyről email-ben és sms-ben értesítőt küld Önnek a GLS rendszer.
Az értesítésben szereplő információk alapján, Ön folyamatosan nyomon követheti csomagja státuszát a http://online.gls-hungary.com weboldalon.
A GLS-től kapott értesítést követően a csomag kiszállítását a GLS a következő munkanapon 8-17 óra között teljesíti a megadott címre.
Amennyiben változtatni szeretne a megadott kiszállítási címen vagy időpontján, ezt megteheti az értesítés napján 19h-ig a csomagom.eu weboldalon, az ott megadott feltételek szerint.
Azokban a városokban, ahol GLS Depo található (lásd: ), lehetőség van a csomagok 17-20 óra közötti kézbesítésére is.
A kiszállítás napjának reggelén megerősítő email-t és sms-t fog kapni a kiszállítás várható időpontjáról - 3 órás intervallum megadásával - és a GLS futár elérhetőségeiről (telefonszám).
Pontosítás illetve további kérdések esetén a kiszállítás időpontjával kapcsolatban kérjük, hívja a futár telefonszámát, továbbá a kiszállítással kapcsolatos bármilyen kérdéssel kapcsolatban kérjük, hívja a GLS vevőszolgálati telefonszámot: +36 (1) 802-0265, munkanapokon 7-20 óra között.
Sikertelen kézbesítés esetén, a GLS további 2 alkalommal kísérli meg a kiszállítást.
Amennyiben a csomag átadása első alkalommal meghiúsul, a GLS rendszer email-ben értesítést küld és tájékoztatja a további lehetőségekről. Kérjük, válassza az alábbiak valamelyikét:
- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, az eredetileg megadott szállítási címre,
- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, egy új szállítási címre,
- személyesen átveheti csomagját az Ön által megjelölt ’GLS Csomagpont’-ban, melynek listáját a https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont címen találja.
- amennyiben a kért kiszállítási városban GLS Depo is található (lásd: ), ez esetben kérheti a 17-20 óra közötti kiszállítást is.
4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja
A promóció keretén belül a megrendelések kizárólag belföldi kiszállítása lehetséges! Kérjük, rendelése során ügyeljen erre. A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy a tévesen leadott vagy félrevezető adatokat tartalmazó megrendeléseket törölje.
A GLS tartalmi vizsgálat nélkül, lezárt, sértetlen csomagokat vesz át fuvarozásra és azokat lezártan, tartalmi vizsgálat nélkül szolgáltatja ki a címzettnek.
A csomag, csomagolás látható sérülése esetén GLS kiszolgáltatáskor tartalmi vizsgálatra is lehetőséget ad, és annak eredményét a kárrendezés érdekében az átvevővel közösen felvett jegyzőkönyvben rögzíti.
Csomagátvétel díja:
A megvásárolt termékek kiszállítási/csomagátvételi költsége a Vásárlót/Fogyasztót terheli. A csomag méretétől, mennyiségétől, valamint a belföldi kiszállítás helyétől függetlenül, a kiszállítás díja 2.500,- Ft, amennyiben a megrendelt termék(ek) összértéke 0-49.999,- Ft. Ha a megrendelt termék(ek) összértéke 50.000,- Ft vagy azt meghaladó összeg, a megrendelés kiszállítása díjtalan.
5. Fizetési módok
A Webáruházban a termékek bruttó kedvezményes vételárai vannak feltüntetve (melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót). A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa a Webáruházban feltüntetett termékeket és árakat.
A Webáruházban történő megrendelés során az alábbi fizetési módok lehetségesek:
Bankkártyás fizetés
A Vásárló/Fogyasztó a vételárat (amely a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát illetve a csomagátvétel díját tartalmazza) a termék vagy termékek Webáruházban történő megrendelésekor, az OTP weboldalán fizeti meg.
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a www.philips.hu/sonicare oldalán.
A www.philips.hu/sonicare az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A Webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
Utánvétes fizetés:
Amennyiben utánvét a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a csomagátvétel díjat egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie.
Előreutalásos fizetés:
Amennyiben előreutalás a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a csomagátvétel díjat egy összegben, banki átutalással kell megfizetnie. A díjbekérő számlát, mely az átutaláshoz szükséges adatokat tartalmazza, a rendelés leadását és a csomag összekészítését követően küldjük a rendelésben megadott email címre. A csomagot az összeg számlánkra történő beérkezését követően indítjuk.
6. A Termékekre vonatkozó jótállás
Philips termékekkel, azok szervizelésével, garanciális cseréjével a Philips Magyarország Kft. közvetlenül szerződött központi szervize, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizei foglalkoznak.
A promócióban résztvevő termékek vonatkozásában a jótállás a vásárlás napjától számított 24 hónap. A termékek jótállásának részleteivel kapcsolatosan keresse fel a Philips (www.philips.hu), illetve a Szerviz Kft. (www.szervizkft.hu) honlapját.
A Webáruházban forgalmazott termékekre az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. szerinti jótállás vonatkozik. A jótállási idő legalább egy év, az ennél hosszabb gyártói jótállás a termék adatlapján megtalálható.
A kötelező jótállás megléte nem érinti a Vásárló/Fogyasztó törvényből eredő jogait.
A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a Vásárló/Fogyasztó a Philips központi szervizének, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizeinek jelentheti be.
7. Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról
A Fogyasztó a vásárlástól számított 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet rendelkezik. A Fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Fogyasztó elállási szándékát a sonicare@ecdsolutions.hu e-mail címen, illetve a +36 (20) 235-3551 telefonszámon közölheti.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termékre felhasznált kódok érvényüket vesztik és ezt nem áll módunkban cserélni/pótolni.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni írásban (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére:
8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról
8.1. Jótállás
8.1.1 Kötelező jótállás
A Vállalkozást termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rend. alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.
Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
Jótállás esetén a Vásárlót/Fogyasztót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 8.2.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.
A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Az Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót/Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 8.2.1. és a 8.2.2. pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
8.1.2. Önkéntes jótállás
Vállalkozás az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló/Fogyasztó általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
8.2. Szavatosság
8.2.1. Kellékszavatosság
A Vásárló/Fogyasztó a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló/Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló/Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Vásárló/Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló/Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló/Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére a Vásárló/Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vásárló/Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.
A Vásárló/Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással.
A Vásárló/Fogyasztó közvetlenül a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló/Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Vállalkozás csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Vállalkozás bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak/Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló/Fogyasztó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló/Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha a Vásárló/Fogyasztó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
8.2.2. Termékszavatosság
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 8.2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
A Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként a Vásárló/Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak/Fogyasztónak kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló/Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló/Fogyasztó felelős.
A Vásárló/Fogyasztó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Vállalkozás) szemben gyakorolhatja.
A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
A gyártó, forgalmazó (Vállalkozás) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
A gyártónak, forgalmazónak (Vállalkozás) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről
Önkéntes beleegyezésen alapuló hozzájáruló nyilatkozatot fogadhat el megrendeléskor, melynek értelmében a Vállalkozás a rendelésben megadott adatait (számlázási cím, email cím, telefonszám) további marketing hírlevél és terméktájékoztatás küldése céljából Philips Magyarország Kft. részére kiadja, annak rendelkezésére bocsájtja.
Az adatkezelés részletes szabályait a www.sonicareshop.hu internetes oldalon található hozzájáruló (adatvédelmi) nyilatkozat, valamint a Philips adatvédelmi szabályzata tartalmazza.
Az adatkezelés során a szerződés teljesítése érdekében a szállításhoz szükséges adatok a GLS Hungary Kft. részére átadásra kerülnek.
Tudomásul veszem, hogy a ECD Solutions Kft. (1143 Budapest, Ilka u. 25-27.) adatkezelő által a sonicareshop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
10. Tájékoztatás békéltető testülethez fordulás lehetőségéről
A Vásárló/Fogyasztó az Őt ért jogsérelem, fogyasztói jogvita orvoslása érdekében békéltető testülethez fordulhat. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe: Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről (Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.
Kapcsolat
További kérdés esetén kérjük, írjon email-t a sonicare@ecdsolutions.hu címre vagy hívja a +36 (20) 235-3551 telefonszámot, munkanapokon 10-17 óra között.