IgenMégsem

Figyelem!

Biztosan törli?

TörlésMégse

Email megosztás

Ha tetszik a és úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelné, akkor küldje el email-ben!

Az email elküldéséhez töltse ki az alábbi mezőket!

Ismerőse neve:
Ismerőse email címe:
Az Ön neve:
Az Ön email címe:
Írja be betűvel: 8 - 7 =
 
Mégse
 
Főoldal » ÁSZF
 

Általános Szerződési feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az ECD Solutions Kft. Webáruházában forgalomba hozott termékek megrendelőinek (Továbbiakban: Vásárló, természetes személy-vásárló esetében: Fogyasztó) ECD Solutions Kft-vel szemben érvényesíthető jogait, ECD Solutions Kft. kötelezettségeit és felelősségét. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a távollevők között kötött szerződések esetén jogszabályban előírt tájékoztatást és a teljesítés szabályait, a szerződés megkötésére, az elállási és felmondási jogra vonatkozó szabályokat.

Az ECD Solutions Kft. az Általános Szerződési Feltételek weboldalán való megjelenítésével internetes hozzáférés útján a Vásárló/Fogyasztó számára elérhetővé teszi, hogy a szerződés megkötése előtt a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapják.

Vásárló/Fogyasztó a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Általános Szerződési Feltételeket. ECD Solutions Kft. fenntartja a jogot magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlónak/Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

 

A szerződés létrejötte

Vásárló/Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Webáruházban végrehajtott megrendelést követően az ECD Solutions Kft.  munkatársa általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az ECD Solutions Kft.  között távollevők között kötött adás-vételi szerződés jön létre. A Vásárló/Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Webáruházban történt vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után.

 Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:

  1. Bevezetés
  2. Az ECD Solutions Kft. Webáruházában (www.sonicareshop.hu) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
  3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
  4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja
  5. Fizetési módok
  6. A Termékekre vonatkozó jótállás
  7. Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról
  8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról
  9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről
  10. Tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

 

 

1. Bevezetés

www.sonicareshop.hu internetes címen elérhető Webáruházat az ECD Solutions Kft. (továbbiakban: Vállalkozás) üzemelteti és tartja fenn.

 Vállalkozás adatai:

 

www.sonicareshop.hu Webáruház azzal a céllal jött létre, hogy a Vállalkozás által lebonyolított promóció keretein belül, a promócióban résztvevő termékek a Vásárló/Fogyasztó által megvásárolhatóak legyenek. A promócióban résztvevő termékek Webáruházban megtalálható termékleírását a Philips Magyarország Kft. biztosítja Vállalkozás számára. Azok tartalmáért Vállalkozás felelősséget nem vállal. A Webáruházon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe, csak Magyarország határain belül található cím lehet.

A jelen ÁSZF hatálya csak a Webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a Webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki.

A Webáruház használata során létrejövő szerződések nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak.

 

 

 

2. Az ECD Solutions Kft.  Webáruházában (www.sonicareshop.hu) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete

www.sonicareshop.hu weboldalon megtalálható termékek Webáruházon keresztül történő megvásárlásához előzetes regisztrációra nincs szükség.

Megrendelés menete:

A promócióban résztvevő termékek közül válassza ki azt, amelyiket meg szeretné vásárolni.

Kattintson a „Kuponok feltöltése” menüpontra, majd írja be a kapott kódot.

A kupon a terméknél megjelölt kedvezményre jogosít.

Lehetőség van a termékek eredeti áron történő megvásárlására is! Ez irányú igényét kérjük, jelezze a sonicare@ecdsolutions.hu e-mail címen vagy a +36 (20) 235-3551 telefonszámon.

A kiválasztott terméket a kuponkód feltöltése után „Kosárba beteszem” gomb segítségével vásárlói kosarába teheti.

Amennyiben további termékeket szeretne vásárolni kedvezményesen, kattintson a „További termékek vásárlása” menüpontra. Kiválasztás menete ugyanaz, mint az első termék esetében. Amennyiben nem kíván további termékeket vásárolni, válassza a „Fizetés” lehetőséget.

A termékek kiválasztása után válassza ki a preferált fizetési módot (Bankkártya, Utánvét vagy Előreutalás), majd kattintson a „Tovább” gombra.

A rendelés feldolgozása és a termék vagy termékek kiszállítása/számlázása céljából kérjük, adja meg, a szállításhoz/számlázáshoz szükséges adatait, majd kattintson a „Tovább” gombra.

A kosár tartalmának, szállítási/számlázási adatainak végleges ellenőrzését követően el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket, majd Bankkártyás fizetési módnál „Fizetés”, Utánvétes és Előre utalásos fizetési mód esetében a „Vásárlás elküldése” gombra kell kattintani.

Bankkártyás fizetés esetén a böngésző átirányítja az OTP weboldalára, az ott leírtak szerint tudja a fizetést lebonyolítani. Sikeres fizetés esetén visszairányítjuk a promóciós weboldalra, rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról email-ben tájékoztatjuk.

Utánvétes fizetési mód választása esetén visszaigazoló email-t küldünk a megadott email címre, amelyben található aktiváló linkre kattintva élesítheti rendelését. Ezt követően rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról egy újabb email-ben tájékoztatjuk. Amennyiben utánvét a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a szállítási költséget egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie!

Előre utalásos fizetési mód választása esetén visszaigazoló email-t küldünk a megadott email címre, amelyben található aktiváló linkre kattintva élesítheti rendelését. Ezt követően rendelése feldolgozásra kerül. A megrendelés számáról egy újabb email-ben tájékoztatjuk. Amennyiben előre utalás a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a szállítási költséget egy összegben kell banki átutalással megfizetnie! A számlát, mely az átutaláshoz szükséges adatokat tartalmazza, a rendelés leadását és összekészítését követően megküldjük a rendelésben megadott email címre.

Amennyiben rendelkezik Prémium egészségpénztári tagsággal, úgy lehetősége van elektromos fogkefe egészségpénztárra történő elszámolására. Az esetben, ha élni kíván ezzel, kérjük számlázási névnek a Prémium egészségpénztárban regisztrált nevet adja meg, majd folytatólagosan írja be egészségpénztári tagszámát. (pl. számlázási név: „Példa Péter, EP tagszám: 1234567”) Az elektromos fogkefe jelenleg csak Prémium egészségpénztári kártyára számolható el!

 

 

3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk

A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. kézbesíti az Ön által megadott szállítási címre 5-10 munkanapon belül.

A megrendelések a beérkezés sorrendjében kerülnek feldolgozásra.

A termékek és a kiszállítással kapcsolatos információk (Címzett neve, címe, telefonszáma, email címe) átadásra kerülnek a GLS felé a rendelés feldolgozását követően, amelyről email-ben és sms-ben értesítőt küld Önnek a GLS rendszer.

Az értesítésben szereplő információk alapján, Ön folyamatosan nyomon követheti csomagja státuszát a http://online.gls-hungary.com weboldalon.

A GLS-től kapott értesítést követően a csomag kiszállítását a GLS a következő munkanapon 8-17 óra között teljesíti a megadott címre.

Amennyiben változtatni szeretne a megadott kiszállítási címen vagy időpontján, ezt megteheti az értesítés napján 19h-ig a csomagom.eu weboldalon, az ott megadott feltételek szerint.

Azokban a városokban, ahol GLS Depo található (lásd:  ), lehetőség van a csomagok 17-20 óra közötti kézbesítésére is.

A kiszállítás napjának reggelén megerősítő email-t és sms-t fog kapni a kiszállítás várható időpontjáról - 3 órás intervallum megadásával - és a GLS futár elérhetőségeiről (telefonszám).

Pontosítás illetve további kérdések esetén a kiszállítás időpontjával kapcsolatban kérjük, hívja a futár telefonszámát, továbbá a kiszállítással kapcsolatos bármilyen kérdéssel kapcsolatban kérjük, hívja a GLS vevőszolgálati telefonszámot: +36 (1) 802-0265, munkanapokon 7-20 óra között.

Sikertelen kézbesítés esetén, a GLS további 2 alkalommal kísérli meg a kiszállítást.

Amennyiben a csomag átadása első alkalommal meghiúsul, a GLS rendszer email-ben értesítést küld és tájékoztatja a további lehetőségekről. Kérjük, válassza az alábbiak valamelyikét:

- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, az eredetileg megadott szállítási címre,

- újbóli kiszállítás kérhető egy új időpontra, egy új szállítási címre,

- személyesen átveheti csomagját az Ön által megjelölt ’GLS Csomagpont’-ban, melynek listáját a https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont címen találja.

- amennyiben a kért kiszállítási városban GLS Depo is található (lásd:  ), ez esetben kérheti a 17-20 óra közötti kiszállítást is.

 

 

4. Kiszállítás feltételei, csomagátvétel díja

A promóció keretén belül a megrendelések kizárólag belföldi kiszállítása lehetséges! Kérjük, rendelése során ügyeljen erre. A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy a tévesen leadott vagy félrevezető adatokat tartalmazó megrendeléseket törölje.

A GLS tartalmi vizsgálat nélkül, lezárt, sértetlen csomagokat vesz át fuvarozásra és azokat lezártan, tartalmi vizsgálat nélkül szolgáltatja ki a címzettnek.
A csomag, csomagolás látható sérülése esetén GLS kiszolgáltatáskor tartalmi vizsgálatra is lehetőséget ad, és annak eredményét a kárrendezés érdekében az átvevővel közösen felvett jegyzőkönyvben rögzíti.

Csomagátvétel díja:

A megvásárolt termékek kiszállítási/csomagátvételi költsége a Vásárlót/Fogyasztót terheli. A csomag méretétől, mennyiségétől, valamint a belföldi kiszállítás helyétől függetlenül, a kiszállítás díja 2.500,- Ft, amennyiben a megrendelt termék(ek) összértéke 0-49.999,- Ft. Ha a megrendelt termék(ek) összértéke 50.000,- Ft vagy azt meghaladó összeg, a megrendelés kiszállítása díjtalan.

 

 

5. Fizetési módok

A Webáruházban a termékek bruttó kedvezményes vételárai vannak feltüntetve (melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót). A Vállalkozás fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa a Webáruházban feltüntetett termékeket és árakat.

A Webáruházban történő megrendelés során az alábbi fizetési módok lehetségesek:

 Bankkártyás fizetés

A Vásárló/Fogyasztó a vételárat (amely a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát illetve a csomagátvétel díját tartalmazza) a termék vagy termékek Webáruházban történő megrendelésekor, az OTP weboldalán fizeti meg.
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a www.philips.hu/sonicare oldalán.
A www.philips.hu/sonicare az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A Webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Utánvétes fizetés:

Amennyiben utánvét a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a csomagátvétel díjat egy összegben, a termék átvételekor a GLS futárnak kell készpénzben megfizetnie.

Előreutalásos fizetés:

Amennyiben előreutalás a választott fizetési mód, a kiválasztott termék vagy termékek kedvezményes árát és a csomagátvétel díjat egy összegben, banki átutalással kell megfizetnie. A díjbekérő számlát, mely az átutaláshoz szükséges adatokat tartalmazza, a rendelés leadását és a csomag összekészítését követően küldjük a rendelésben megadott email címre. A csomagot az összeg számlánkra történő beérkezését követően indítjuk.

 

 

6. A Termékekre vonatkozó jótállás

Philips termékekkel, azok szervizelésével, garanciális cseréjével a Philips Magyarország Kft. közvetlenül szerződött központi szervize, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizei foglalkoznak.  

A promócióban résztvevő termékek vonatkozásában a jótállás a vásárlás napjától számított 24 hónap. A termékek jótállásának részleteivel kapcsolatosan keresse fel a Philips (www.philips.hu), illetve a Szerviz Kft. (www.szervizkft.hu) honlapját.

A Webáruházban forgalmazott termékekre az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. szerinti jótállás vonatkozik. A jótállási idő legalább egy év, az ennél hosszabb gyártói jótállás a termék adatlapján megtalálható.

A kötelező jótállás megléte nem érinti a Vásárló/Fogyasztó törvényből eredő jogait.

A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a Vásárló/Fogyasztó a Philips központi szervizének, a Szerviz Kft. (Szerviz Kft., 1117 Bp., Karinthy Frigyes út 15.) és partnerszervizeinek jelentheti be.

 

 

7. Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról

A Fogyasztó a vásárlástól számított 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet rendelkezik. A Fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Fogyasztó elállási szándékát a sonicare@ecdsolutions.hu e-mail címen, illetve a +36 (20) 235-3551 telefonszámon közölheti.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termékre felhasznált kódok érvényüket vesztik és ezt nem áll módunkban cserélni/pótolni.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni írásban (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére:


 

 

8. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról

8.1. Jótállás

8.1.1 Kötelező jótállás

A Vállalkozást termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rend. alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Jótállás esetén a Vásárlót/Fogyasztót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 8.2.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót/Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 8.2.1. és a 8.2.2. pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.1.2. Önkéntes jótállás

Vállalkozás az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló/Fogyasztó általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

8.2. Szavatosság

8.2.1. Kellékszavatosság

A Vásárló/Fogyasztó a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló/Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló/Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló/Fogyasztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló/Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló/Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére a Vásárló/Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló/Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

A Vásárló/Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással.

A Vásárló/Fogyasztó közvetlenül a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló/Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Vállalkozás csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló/Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Vállalkozás bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak/Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló/Fogyasztó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló/Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló/Fogyasztó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

8.2.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 8.2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Vásárló/Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak/Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló/Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló/Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló/Fogyasztó felelős.

A Vásárló/Fogyasztó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Vállalkozás) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Vállalkozás) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak, forgalmazónak (Vállalkozás) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

 

9. Tájékoztatás az adatok kezeléséről

Önkéntes beleegyezésen alapuló hozzájáruló nyilatkozatot fogadhat el megrendeléskor, melynek értelmében a Vállalkozás a rendelésben megadott adatait (számlázási cím, email cím, telefonszám) további marketing hírlevél és terméktájékoztatás küldése céljából Philips Magyarország Kft. részére kiadja, annak rendelkezésére bocsájtja.

Az adatkezelés részletes szabályait a www.sonicareshop.hu internetes oldalon található hozzájáruló (adatvédelmi) nyilatkozat, valamint a Philips adatvédelmi szabályzata tartalmazza.

Az adatkezelés során a szerződés teljesítése érdekében a szállításhoz szükséges adatok a GLS Hungary Kft. részére átadásra kerülnek.

Tudomásul veszem, hogy a ECD Solutions Kft. (1143 Budapest, Ilka u. 25-27.) adatkezelő által a sonicareshop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

 

10. Tájékoztatás békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

A Vásárló/Fogyasztó az Őt ért jogsérelem, fogyasztói jogvita orvoslása érdekében békéltető testülethez fordulhat. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe: Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről (Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)  Korm. rendelet, az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.

 

 

Kapcsolat

További kérdés esetén kérjük, írjon email-t a sonicare@ecdsolutions.hu címre vagy hívja a +36 (20) 235-3551 telefonszámot, munkanapokon 10-17 óra között.

 

premium